Új jelszó kérése
Kábel gyorskereső

TOP termékek
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Fizetési megoldás

Kapcsolat

Leggyakoribb kérdések:

Van üzletük? Lehet személyesen vásárolni?

- Üzletünk nincs, ezért nincs lehetőség azonnali vásárlásra.

A Csepeli átvevőpontukon van árukészlet?

- Mivel nem saját üzlet, ezért ott nincs árukészlet. Csak az webshopban leadott megrendelését tudja átvenni, miután az átszállítás megtörtént.

A Csepeli átvevőpontukon tudok kártyával fizetni?

- Erre sajnos nincs lehetőség, de a webshopban van online bankkártyás fizetési lehetőség.

Személyesen akarom átvenni a csomagot, miért fizessek 300 Ft-ot?

- A Csepel plázában található Fotóbolt nem saját üzlet, csak egy átvevőpont. 300 Ft a csomag átszállításának és kezelésének a költsége.

Telefonon keresztül tudok rendelést leadni?

- Sajnos erre nincs lehetőség. A webáruházban vagy email-ben tudja leadni rendelését.

Rendelnék valamit, mikor kapom meg?

- Termékfüggő, általában 1 - 5 munkanap alatt tudjuk kiszállítani, vagy átszállítani rendelését. Amennyiben valamelyik termék elérhetőségével probléma adódik, abban az esetben mindenképp tájékoztatjuk.

Azokat a termékeket, amik jelenleg nincsenek raktáron, hogy tudom megrendelni? 

- Ezekre a tételekre e-mailben tudja leadni megrendelését. Amikor megtudunk valamit a termék beszerzésével kapcsolatban, természetesen azonnal tájékoztatjuk. 

Meghibásodott a rendelt termék, még garanciális, mi a teendőm?

- Az átvevőpontunk címére kellene visszajuttatni a terméket, mi továbbítjuk a Gyártói szervízbe és miután cserélték/javították, díjmentesen kiszállítjuk Önnek.

Nem kapott választ a kérdésére? Hívjon minket!

Elérhetőségeink:

 Hétfőtől péntekig 9-15 óráig

 (20) 944 5611

 info@kabelvilag.hu

Webáruház készítés