Elérhetőség
Kérdése van? Írjon nekünk vagy hívjon bátran! Segítőkész ügyfélszolgálatunk munkanapokon gyorsan válaszol.
- Cégnév: BLM Hungary Kft.
- Cím: 4440 Tiszavasvári, Somogyi Béla út 10.
- Telefon: +36 20 944 5611 (Hétfőtől péntekig: 9:00–15:00)
- E-mail: info@kabelvilag.hu
Gyakori kérdések
📍 Van üzletük? Lehet személyesen vásárolni?
Nem rendelkezünk fizikai üzlettel, vásárlás kizárólag online lehetséges.
📦 Van árukészlet az átvevőponton?
Igen, azonban minden esetben előzetesen szükséges rendelést leadni webáruházunkban. Személyes átvétel csak visszaigazolt rendelés után lehetséges.
🚚 Mely futárszolgálatokkal dolgoznak?
A csomagokat a GLS és az MPL segítségével kézbesítjük, jellemzően 1–2 munkanapon belül.
💳 Tudok bankkártyával fizetni az átvételkor?
- Csomagautomatáknál (GLS, MPL, Foxpost): csak bankkártyás fizetés lehetséges.
- Csomagpontokon: bankkártyával és készpénzzel is lehet fizetni.
☎️ Le tudom adni a rendelést telefonon?
Elsősorban webáruházunkon vagy e-mailben várjuk megrendelését. Kivételes esetben telefonon is tudunk segíteni.
⏱️ Mikor kapom meg a rendelésem?
A legtöbb terméket 1–2 munkanapon belül kiszállítjuk. Előrendelhető vagy hosszabb beszerzési idejű termékeknél 2–5 munkanap, esetenként akár 1,5 hét is lehet. Ezeknél mindig jelezzük a várható szállítási időt.
🛒 Hogyan rendelhetek olyan terméket, ami nincs raktáron?
Kérjük, írjon e-mailt. Amint információt kapunk a beszerzésről, értesítjük.
🛠️ Garanciális probléma esetén mi a teendő?
Kérjük, juttassa vissza hozzánk a hibás terméket. Mi továbbítjuk a gyártó szervizébe, és javítás vagy csere után díjmentesen visszaküldjük Önnek.
Nem találta meg a választ?
Forduljon hozzánk bizalommal telefonon vagy e-mailben!
📧 info@kabelvilag.hu
📱 +36 20 944 5611 (Hétfőtől péntekig: 9:00–15:00)