Elérhetőségeink:
tel.: (20) 944 5611 (hétfőtől péntekig 9 és 15 óra között)
email: info@kabelvilag.hu
Gyakori kérdések:
Van üzletük? Lehet személyesen vásárolni?
- Üzletünk nincs, ezért nincs lehetőség azonnali vásárlásra.
Az átvevőpontukon van árukészlet?
- A Tiszavasvári átvevőpontunkon van árukészlet, de előzőleg mindenképpen le kell adni rendelést a webshopban. Csak utána van lehetőség az átvételre.
Átvevőpontokon tudok kártyával fizetni?
- Erre sajnos nincs lehetőség, de a webshopban van online bankkártyás fizetés.
Telefonon keresztül tudok rendelést leadni?
- Kivételes esetekben igen, de kényelmesebb, ha a webáruházban vagy email-ben adja le rendelését.
Rendelnék valamit, mikor kapom meg?
- Termékfüggő, általában 1 - 5 munkanap alatt tudjuk kiszállítani a rendelést házhoz vagy a kiválasztott csomagautomatába.
Amennyiben valamelyik termék elérhetőségével probléma adódik, abban az esetben mindenképp tájékoztatjuk.
Azokat a termékeket, amik jelenleg nincsenek raktáron, hogy tudom megrendelni?
- Ezekre a tételekre e-mailben tudja leadni megrendelését. Amikor megtudunk valamit a termék beszerzésével kapcsolatban, természetesen azonnal tájékoztatjuk.
Meghibásodott a rendelt termék, még garanciális, mi a teendőm?
- Vissza kell hozzánk juttatni a terméket, mi továbbítjuk a Gyártói szervízbe és miután cserélték/javították, díjmentesen kiszállítjuk Önnek.
BLM Hungary kft.
4440 Tiszavasvári Somogyi Béla út 10.
Nem kapott választ a kérdésére? Hívjon minket!